суботу, 11 серпня 2018 р.

Як куми сєпаратіста ліквідували



- Щось ви, куме, чудите, чудите та й годі.
Бачу: зранку, ваш кабан, лазить по городі.
Розфарбований увесь, наче лис Микита.
Риє скрізь та робить шкоду. Вам не шкода жита?
- Мені себе, куме, шкода. Я так хочу сала.
Але жінка кабана колоти не дала.
Нехай риє скільки хоче, бодай йому грець.
Може у моєї жінки ввірветься терпець.
Купив фарби, вчора їздив по цукор, до міста.
Розмалював кабана під сєпаратіста.
- І для чого на городі ці сєпаратісти?
Перериє він все нахрін – не буде, що їсти
Це ви, кум, перестарались, явно перебор.
Стирчить з жопи в кабана прапор триколор,
По боках написано жирним ДНР.
Я б і сам, голими руками, з нього шкуру здер.
- Так я вчора хтів зробити, але ще не час.
Нам потрібно дочекатись із штабу наказ.
Моя жінка, бачиш прала, білизна висить,
А кабан там стовчик риє. Тільки куме: цить!
Вже той стовпчик для білизни, кабан розхитав.
Бачиш ту купу гімна? То кабан насрав.
Але кум, по мому плану, буде всеодно.
Стовпик впав і вся білизна впала у гімно.
Зараз жінка як побачить, вискочить із хати,
Дасть наказ сепаратіста нам ліквідувати.

Немає коментарів:

Читачам, які використовують мобільні пристрої! Для більш повного перегляду публікацій можна перейти до перегляду веб версії (внизу сторінки)
система

Популярні гуморески