середу, 15 серпня 2018 р.

Контакт з НЛО



Рішив Степан почитати вечірком газети.
Заголовок: «НЛО з іншої планети».
Пишуть якісь контактери, прості сільські люди:
«На землі є НЛО й літає повсюди.
Воно може знаходитися навіть казна-де.
Прилітає з космосу і людей краде».
Пише контактер: «До мене прилетіли сірі.
Навкруг запах неприємний, наче у сортирі.
Очі круглі, зріст маленький і ноги, як ласти.
Вони мене захопили і хотіли вкрасти».
Інформації багато, щоб перепочити,
Закрутив Степан цигарку й пішов покурити.
Темна ніч, зірки блищать. Підійшов до плота,
Подивився у кущі і роззявив рота.
Прямо звідти, із кущів, із темної ночі,
Мозок йому просвердлили, здоровенні очі.
Коси дибом у Степана, по шкірі мороз.
Збагнув зразу, НЛО здійснює гіпноз.
Степан просить: «Відпусти, бо я хочу жити.
А на двір, я лише вийшов, цигарку курити.
Взагалі не контактер я, не хочу літати.
То ж не треба НЛО мене забирати».
В НЛО збільшилися очі, в кущах зарипіло,
У повітрі, неприємно й сильно засмерділо.
Степан захотів тікати, а ноги, як з вати.
- Пусти мене НЛО, я піду до хати.
Із кущів голос сусіда: «Послухай Степан,
Чого витріщивсь на мене наче істукан.
І якого, мені дідька, тебе забирати?
Як напився йди додому, дай мені посрати!».


Немає коментарів:

Читачам, які використовують мобільні пристрої! Для більш повного перегляду публікацій можна перейти до перегляду веб версії (внизу сторінки)
система

Популярні гуморески