четвер, 3 травня 2018 р.

Спонсор


Сидів Сергійко за партою і сумно зітхав.
Вчителька питає: «Влітку, де відпочивав?»
– Я все літо був в селі з бабою та дідом.
У ставку рибу ловив з хлопчиком сусідом.
– А ти, Олю, так засмагла, навіть не впізнати.
Певно, їздила в село картоплю копати?
– Фе, у грязному селі – не престижно дамі.
Що б ви знали, ми були, з мамою в Маямі.
Море, пляж, гарний готель, а не якась будка.
Моя мама не вчителька, вона проститутка.
Вітя мовить так пихато: «ДАІшник мій тато.
Відпочив я на Канарах. В нас грошей – багато».
Сергій каже: «Головне вони не сказали.
Де вони на відпочинок стільки грошей взяли?
Тим всім клятим проституткам і тому ДАІ
Дав мій батько – дальнобійник всі гроші свої»!

Немає коментарів:

Читачам, які використовують мобільні пристрої! Для більш повного перегляду публікацій можна перейти до перегляду веб версії (внизу сторінки)
система

Популярні гуморески