неділя, 6 травня 2018 р.

Ще не саме страшне


Живу, куме препаскудно, їдрі його мать.
Років три у мене руки страшенно тримтять.
Причепився на заводі бригадир – баран.
Не виконую, він каже, виробничий план.
Я говорю, що хворію, в мене тримтять руки.
А вони дали догану й взяли на поруки.
Кажуть, що я п’ю багато і це не хвороба.
Обзивають, алкоголік, ледар та нероба.
Я останнім часом куме, дуже мало п’ю.
Розливаю я частину, як у чарку лью.
Ще частину розливаю, як несу до рота.
Руки зовсім не слухаються, трясуться, сволота.
Пробував я куме, пити горілку з горла.
Але та моя затія дурацька була.
Усі зуби я передні страшно надщербив.
Розбив пляшку й після того, так більше не пив.
Хоч життя, бачиш паскудне, та все ж можна жити.
Саме страшне як горілку сам не зможу пити.

Немає коментарів:

Читачам, які використовують мобільні пристрої! Для більш повного перегляду публікацій можна перейти до перегляду веб версії (внизу сторінки)
система

Популярні гуморески