неділю, 12 серпня 2018 р.

Попередив


Ішов п’яний й на стовпі висіла об’ява:
«Продається мотоцикл, майже новий, «Ява»».
Випив пляшку і пішов адресу шукати.
Пізно ночую дійшов він до тої хати.
Подзвонив п’яниця в двері в три години ночі.
Вискочив з дверей господар, протирає очі.
Каже п’яний: «На стовпі прочитав об’яву.
Ви, шановний, продаєте мотоцикл «Яву»?»
- Так, я «Яву» продаю, в придачу: коляску,
Запчастини та ключі і нову запаску.
Мотоцикл майже новий та низька ціна.
- А мені ваш мотоцикл, скажіть, нахріна?
Може, добрий мотоцикл, дідько його знає?
Та я їздити не вмію й в мене прав немає.
Щоб ви мене не чекали, то прийшов сказати,
Я рішив, що мотоцикл не буду купляти.

Немає коментарів:

Читачам, які використовують мобільні пристрої! Для більш повного перегляду публікацій можна перейти до перегляду веб версії (внизу сторінки)
система

Популярні гуморески