неділя, 5 серпня 2018 р.

Чудовий рецепт


Стоять куми, літо, спека, тополиний пух.
- Хочу випити я, куме, та у жінки - нюх.
І чого мені так сильно в житті не везе?
Вип’ю каплю, вона ж чує і мене гризе.
Я усяке їв: петрушку, цибулю, часник.
Щоб той запах алкоголю в мене з рота зник.
Ще осталось лише з’їсти хіба, що гімна.
Щоб знищити якось запах - рецепта нема.
- Моя жінка переможе по нюху собаку.
То я, кум, собі горілку заливаю в сраку.
Прийшов п’яний і як завжди нюхає вона.
Що там нюхати, як з рота запаху нема.
- Чудасію ще ніколи я не чув таку.
Зараз піду через сраку вип’ю у садку.
Підійшов знов кум до плота через певний час.
- Як там куме мій рецепт? Получилось в вас?
Дивиться: кум зняв штани, на сраці цибає.
І здоровий огірок в дупу запихає.
- Та закусюю я куме, бачте аж промок.
Сало влізло, та не лізе в дупу огірок.

Немає коментарів:

Читачам, які використовують мобільні пристрої! Для більш повного перегляду публікацій можна перейти до перегляду веб версії (внизу сторінки)
система

Популярні гуморески