субота, 15 вересня 2018 р.

Треба курити


Жила одна сім’я бідно, видно злидні мала.
Здохли кури і скотина уся поздихала.
Каже жінка: «В нас картопля, що ти в нас з’їси?
Йди до кума, пригостить, поїж ковбаси.
Та й нал’є тобі горілки, мусить пригостити.
За стіл сяде, сам з собою, він не буде пити».
Чоловік переодівся, вдів чисту сорочку.
І поплентався до кума. Кум сидить в тіньочку.
Той побачив і гукає: «Радий вас вітати!
Яка радість, кум прийшли до моєї хати!
Жінка в хаті прибирає, там підлогу миє.
Зараз, куме, це швиденько, вона стіл накриє.
Ви сідайте кум в садку, за стіл, на природі.
Покуріть, дощу не буде, видно по погоді.
Ось беріть, куме, газету і тютюн беріть.
Закрутіть собі цигарку, трохи покуріть».
Пройшло десь зо три години. Кум виходить з хати.
- Треба, куме, зараз свиням, швидко їсти дати.
Покуріть ще трохи, куме, я скоро прийду.
Жінка бистро там закінчить та зробить їду.
Ще пройшло не мало часу.
- Куме, ви в садку?
Покуріть ще трохи, куме, й випєм перваку.
Сидить кум, за столом, курить. Вже настав обід.
- Бачте, куме, який в мене хріновий сусід?
Кури грабають в городі та роблять біду.
Покуріть, їх вижену і швидко прийду.
Йде з городу.
- Ой ви, куме, такий молодець,
Що прийшли. Зараз ще трішки й роботі кінець
Як я радий, що прийшли ви, куме, до нас.
Зараз жінка стіл накриє, все під вищий клас.
Я бистренько зараз, куме, тако мимохідь
Це не довго. А ви, куме, трохи покуріть.
Ще пройшла якась година.
- Де ви куме?!
- Тут!
- Закрутився з господарством, що прямо капут.
Покуріть ще трохи куме, принесу води.
Я швиденько, зараз прийду, туди і сюди.
Уже вечір.
- Ви тут куме? Нікуди не йдіть.
Зараз я бистро помиюсь. А ви покуріть.
Ніч настала. Кум в трусах виходить із хати.
- Тут, куме, оказія – жінка лягла спати.
Бачу, куме, курите? Куріть, кум, куріть.
Прошу вас завтра раненько до мене прийдіть.
Жінка бистро стіл накриє. І ми куме там.
Я швиденько туди-сюди й вип’єм по сто грам.
Прийшов чоловік втомлений і носом куняє.
Його жінка зачекалась та зразу й питає:
«Як у кума там здоров’я, як тебе прийняв?».
- Знаєш, жінко, я практично з стола не вставав.
Кум брикає, слава Богу, кум наш – будь здоров.
Казав, щоб я завтра знову, раненько прийшов.
- Я подумала і завтра я піду з тобою.
Ти будеш сидіти з кумом, а я із кумою.
- Та немає чого, жінко, тобі там робити.
Ти ж не куриш, а у кума потрібно курити.

Немає коментарів:

Читачам, які використовують мобільні пристрої! Для більш повного перегляду публікацій можна перейти до перегляду веб версії (внизу сторінки)
система

Популярні гуморески