пʼятниця, 29 червня 2018 р.

Випадок у школі (Хто спалив Карфаген?)

Приїхав, один інспектор у середню школу.
На уроці історії питає Миколу:
«Скажи мені, хто і як спалив Карфаген?»
- Я не бачив, може знає Сергій чи Євген?
Задає він те питання дівчинці, що з краю.
Та говорить: « Не палила, хто спалив не знаю»
Тут учитель втрутився: « У нас такі діти,
Що не те, що Карфаген, все можуть спалити.
Головний палій в селі – це Кандиба Гена.
Може п’яний випадково спалив Карфагена.
Його синок в класі вчиться. Нехай скаже Гриць,
Скільки п’яний його батько підпалив копиць»
До директора інспектор прибіг: « Якийсь жах!
Голова паморочиться і дзвенить в вухах!
В вас учитель божевільний й божевільні діти.
Не навчаються, а ходять копиці палити.
А хто спалив Карфаген з них ніхто не знає.
Вчитель той, скажу відверто, дітей не навчає».
- Недоліки у нас є, бракує культури.
Карфаген, не шкільна справа, а прокуратури.
Не хватало, щоб пожежі я ще розгрібав.
Важливішу маю справу – ноутбук хтось вкрав.
По одному визву всіх і якась падлюка,
Як прижму, признається хто вкрав ноутбука.
Що до того Карфагену – зробим хід конем:
Я Вам ставлю могорич і справу замнем».
Чимдуж помчав інспектор до заврайоно:
«Я такого бардака не бачив давно.
Видно вчитель історії, сам її не вчив,
Тож не знають хто і як Карфаген спалив.
А директор, взагалі попросив мовчати.
Пропонує могорич, щоб справу зам’яти».
- Неспроста це, бо недавно ресторан спалили.
Тут один хитрий брикався, бандюги й втопили.
Якщо справа бандюків, то краще мовчати.
Вони замість Карфагена хтять, щось будувати.
Заспокойтесь, не хвилюйтесь – це не варто того.
Краще сядемо, та вип’єм коньяку міцного.
Ну згорів той Карфаген, стільки б горя мали.
Той рік школа вщент згоріла і ту ми списали.
Ваша справа на контролі, я її не лишу.
Проведу ревізію і Карфаген спишу.

Немає коментарів:

Читачам, які використовують мобільні пристрої! Для більш повного перегляду публікацій можна перейти до перегляду веб версії (внизу сторінки)
система

Популярні гуморески