середа, 7 березня 2012 р.

8 Березня Про жінок і не тільки.


















LKJ Гарний подарунок

– Вчора було у жінок міжнародне свято.

То ви знаєте, що мамі подарив мій тато?

– Щось, напевне, із прикрас?– питають дитинку.

– Краще! Тато розібрав, нарешті, ялинку.

LKJ

++++++++ Пожалів

Каже чоловік до жінки: «То ж жіноче свято,

А ти вирішила мити посуди багато.

Думаєш, що я у тебе такий вже черствий?

Діло принципу, сьогодні – посуду не мий!

Жінкам треба раз у рік хоча б відпочити.

Цю свою посуду взавтра ти зможеш помити».

++++++++

““““““““ Альтернатива

Чоловік в комп’ютері у стрілялку грає.

Жінка лащиться до нього й лагідно питає:

– Ти втомився дуже сильно, стріляєш півдня?

Нащо здались тобі монстри, у тебе ж є я!

““““““““

NNNNNNN Причина

З докором до чоловіка говорить дружина.

– Чого плачу, не цікавить тебе ця причина?

А хочеш причину скажу я сама?

– Непотрібно, в мене грошей все одно нема.

NNNNNNN

Загубився

Загубився малюк у універмазі.

Йому кажуть: "Найдем маму. І в всякому разі,

За спідницю завжди треба матусю держати".

Плаче малюк: "Я пробував, та не міг дістати".


1 коментар:

Популярні гуморески